

Nakon recesije industrija MICE jedna je od najbrže rastućih u svijetu zbog predstavljanja novih proizvoda, brainstorminga raznih ideja ili privlačenja novih klijenata, naglašava Ines Marić, direktorica agencije PaPRika. Za nju su poslovni događaji alat umrežavanja putem kojeg se sudionici mogu bolje upoznati, razgovarati o zajedničkim poslovnim interesima te se upoznati s trendovima. Hrvatska je idealna kongresna destinacija, ustvrdila je, ali je još uvijek u svijetu prepoznata kao ljetna, odmorišna, ne i poslovna.
– PaPRika je interaktivna event management agencija koja spaja kreativnost, inovativnost, dizajn i produkciju. Nastala je u Zagrebu 2014. službeno počevši raditi 2015. organizirajući vlastiti, ekološki i društveno odgovorni projekt – Eko Limach Fest (ELF). Iza agencije PaPRika stoji tim profesionalaca koji se bavi osmišljavanjem, kreiranjem i produkcijom raznih promocija i evenata. Prilikom organizacije evenata vodimo računa o utjecaju na okoliš i lokalnu zajednicu, a misija ELF-a poticanje je djece od tri do 12 godina na savjesno i odgovorno postupanje prema prirodi i zajednici od rane dobi – objasnila je Marić.
Marić kao začetnica ELF-a i Nina Jurčić kao kreativna direktorica žele brojnim interaktivnim radionicama promijeniti dječje shvaćanje o otpadu. Planiraju održavati ELF dvaput na godinu u Zagrebu i dodatno u ostalim gradovima, tako da će se ove godine održati i u Kastvu. Nadaju se da će u pet godina organizirati ELF u barem osam hrvatskih gradova i dvije susjedne zemlje te da će omogućiti da sva produkcija ELF-a bude besplatna za posjetitelje.
Izvor: Lider, 2016